Индустрии

Телекомуникации

Когато Александър Бел изобретява телефона, едва ли е имал представа как неговото изобретение ще създаде комуникационна революция. В наши дни доставчиците на телекомуникационни услуги са изправени пред едни от най-предизвикателните времена. Да запазят конкурентно предимство в динамичната телекомуникационна индустрия е трудно. С толкова много хора, които използват мобилни устройства за комуникация, става критично за компаниите да предоставят качествена услуга, за да съответстват на нуждите на своите клиенти. Можем да помогнем на вашата телекомуникационна компания да успее в тази конкурентна среда. Ние предоставяме инструментите и експертните знания, от които се нуждаете, за да достигнете до клиентите си и да улесним техния контакт с вас, когато решат да го направят. Поддържайте клиентите си свързани чрез нашата технология и ноу-хау.

- Подобрете скоростта на разрешаване на първия разговор
- Управлявайте все по-сложни и нарастващи продуктови портфейли
- Увеличете максимално лоялността на клиентите

Ние предлагаме рентабилни услуги за поддръжка за компании, занимаващи се с предоставяне на услуги, свързани с безжична връзка, телекомуникации, широколентов интернет, кабелна, сателитна телевизия и телефони и Wi-Fi.

Обадете ни се сега! 

Търговски вериги и онлайн магазини

Търговската индустрия е тази, в която често обслужването на клиентите се превръща в ключов диференциал за изграждане на потребителска лоялност. Адаптирането на най-добрите практики за създаване на непрекъснато клиентско преживяване е нещо, което всяка традиционна или електронна търговия се стреми да постигне. С появата на уебсайтове за ежедневни сделки, социални медии, мобилни приложения и други, търговците непрекъснато се съревновават и търсят начини за увеличаване на приходите и същевременно намаляване на оперативните разходи. Кол Сел БГ е експертна аутсорсинг компания, която дава възможност на фирмите за конвенционална и електронната търговия да бъдат свързани с клиентите. Ние предлагаме гъвкаво и рентабилно технологично решение, което поддържа динамичните нужди на вашия бизнес. Осигурете проактивно обслужване на клиентите си, като автоматизирате процесите си за предоставяне на услуги и ежедневните операции. Разполагаме с добре обучени професионалисти, които могат да обслужват вашите клиенти 24/7 чрез:
- входяща и изходяща гласова поддръжка
- уеб / чат на живо
- управление на имейли
- мобилен SMS / текст и IVR (самообслужване)

Туризъм

Технологичността на хората по целия свят се е увеличила до такава степен, че те очакват всяка задача да бъде изпълнена с едно натискане на мишката. Независимо дали правят поръчка за електронно оборудване или са се насочили към най-популярните дестинации за почивка, днешните клиенти, които боравят с технологии, могат да направят всичко. Пътуващите често търсят стойностни туристически сделки, така че е от съществено значение туристическите оператори да търсят начини да намалят оперативните разходи, като същевременно поддържат качеството на услугата. Лице, което желае да пътува, ще се свърже с вас само ако почувства, че можете да предоставите информацията, от която се нуждае. Ако не успеете да му я осигурите в удобно за него време това често води до автоматично пренасочване на бизнеса ви към колега, който с нетърпение чака такава възможност. Високо надеждното и гъвкаво решение за ангажиране на клиентите на Кол Сел Бг ви позволява да достигнете до клиента навсякъде и по всяко време и помага да създадете култура за обслужване на клиенти, която ви дава предимство пред останалите.
Обадете се сега! Ние сме на разположение 24/7 за вас и за вашите клиенти!

Здравеопазване

Експертите смятат, че обслужването на клиентите в здравеопазването е една от функциите, които компаниите трябва да оптимизират, за да получат конкурентно предимство. Да бъдеш на разположение на пациентите си е важно. Да бъдеш на разположение на пациентите си 24/7 е от решаващо значение. Нашите оператори могат да отговарят на горещи телефонни линии за спешни случаи или за изтегляне на медикаменти, да спазват изискванията за фармацевти, да обработват приложения за електронна поща, чат на живо и други. Вашите пациенти и уеб клиенти винаги ще бъдат посрещнати от приятелски, професионален оператор, обучен за постигане на оптимални резултати при всяко обаждане. Ние предлагаме решение за подпомагане на нуждите както на пациентите, така и на доставчиците, с многоканална платформа за контактни центрове, която подобрява и подобрява комуникацията между пациентите и доставчиците по ефективен и рентабилен начин.
Независимо дали сте болнично заведение, фармацевтична или застрахователна компания в сферата на здравеопазването, нашите оператори могат да подобрят качеството на обслужване на пациентите ви с бързина и съпричастност чрез:

- Поддържащ офис/Back office
- Предоставяне на информация за предоставени услуги
- Назначаване на график за назначаване
- Напомняния чрез телефон, SMS, имейл
- Проверка на клиничните резултати
- Препратка за лекар
- Автоматично пренасочване на спешни повиквания към подходящ персонал
- Напомняния за превантивна грижа

Правителствени организации

Днес правителствените и публичните институции предлагат широк спектър от услуги. Целта на всяка административна единица е бързото и качествено обслужване на бизнеса и гражданите, а нашата цел е да ви предложим решение за постигането на това. Ние можем да ви предложим решение за ангажиране с клиенти, което оптимизира взаимодействието с тях и гарантира продуктивна и непрекъсната двупосочна комуникация. Предлагаме широка гама от многоканални услуги и интелигентни решения за аутсорсинг за правителствени организации от всякакъв мащаб. От основни услуги за отговаряне до поддръжка след работа или специализирани горещи линии, ние се стремим да надхвърлим очакванията на обаждащите се, да подобрим прозрачността и да предложим решение, съобразено с вашите нужди.

Предимства:
- Удобен обществен достъп 24/7
- Опции за самообслужване на съобщения за обществена услуга и аварийно реагиране
- Намалява повикванията, подпомагани от агента
- Отчитане на управлението на изпълнението, за да оправдае разходите
- Спестяване на време и средства на бизнеса и гражданите
- Провеждане на ефективни информационни кампании

Хранително-вкусова промишленост

Има много причини компаниите за производство на храни и напитки да възлагат услугите си на кол център. Работата с компания, която е в състояние да осигури аутсорсинг на центрове за обаждане на храни и напитки, означава, че вашата компания ще се ангажира по-добре с клиентите и да развие и поддържа типа взаимоотношения, които са необходими за успех. И в индустрия, в която взаимодействието с клиентите е толкова жизнено важно за крайния резултат, ние добавяме стойност, като имаме екип от обучени агенти, готови да управляват вашия кол център. Нашите оператори са обучени да поставят клиентите на първо място, създавайки стратегии за грижа за клиентите чрез различни канали - телефон, имейл, чат, текст, социални медии и онлайн рецензии. Използвайки значими точки за допир, ние караме клиентите ви да се чувстват по-близо до вашата марка храни и напитки. Работим усилено, за да възпроизведем културата на вашата марка, засилвайки способността да управляваме лоялността на потребителите към вашата марка.

Логистика и транспорт

Транспортните и логистични компании често се занимават директно с клиенти, а в индустрия, в която хората разчитат най–вече на навременното и по график обслужване, наличието на отворена комуникация и професионален подход може да бъде ключът към решаването на проблеми, запазване на клиенти и подобряване вашия имидж. В Кол Сел БГ една от основните ценности в която вярваме е, че компаниите от веригата за доставки трябва да предоставят на своите клиенти е гъвкаво обслужване. За да го осигурите, е от съществено значение да имате отворени линии за комуникация 24/7, услуга, която позволява на клиентите да бъдат информирани по всяко време. Прозрачността също е важна през целия процес на взаимоотношения с клиентите ви, и то в реално време. Много хора предпочитат навременни актуализации и отзивчиво обслужване от своите логистични доставчици, както и да получат съдействие за своите запитвания и разрешаване на проблеми. Ние предлагаме 24/7 обслужване, използвайки специализирани оператори, което ни позволява да отговорим на нуждите ви за малки и големи транспортни услуги. Ние използваме многоканален подход, използвайки телефони, имейл и чат на живо, за да осигурим най-професионалното обслужване на клиентите ви.

Комунални услуги

За енергийните и комунални компании предоставянето на надеждна и рентабилна електроенергия, природен газ и/или вода на потребителите трябва да бъде допълнено с безпроблемно обслужване на клиентите. В днешно време потребителите все повече разчитат да им бъдат предоставят висококачествени, иновативни услуги, за да поддържат домовете си в изправност. Осигурявайки удобни и лесни за използване методи за планиране на посещения, задаване на въпроси или справки за прекъсвания и други спешни ситуации, вашата компания може да остане лидер в индустрията. Кол Сел БГ има решенията, за да дадете на клиентите си това, от което и когато се нуждаят. Можем да ви предложим решения за подобряване на потребителското изживяване и намаляване на разходите с интелигентни и иновативни решения за кол център 24/7. Ние можем да ви предложим:
- Повишена удовлетвореност на клиентите
- Уведомление за месечните сметки на вашите клиенти
- Информация за дължимите плащания
- Оптимизация на отдел за обслужване на клиенти
- Подобряване на качеството на услугата
- Информационни кампании за нови услуги